Thursday, November 18, 2010

Lambaian Kaabah

Tarikh : 16 Oktober 2010
Tempat : Rumah sendiri, Airport Kuala Terengganu
Event: Menghantar bakal2 Haji Hajjah berangkat ke Mekah

16 Oktober yang lepas..wait! 16 Oktober?wth apa ke lambat sangat, dah sebulan baru nak cerita..hehe. Ok2..16 Oktober yang lepas, saya and family besar telah mengiringi Mak saya, Umi saya, dan Abah saya berangkat ke Mekah. Memandangkan Airport Kuala Terengganu dah jadi International Airport, tak perlu la jemaah2 suma transit ke KLIA dulu. Dari KT boleh terus ke Jeddah. Canggih woooaahh. Baik kamu bangga jadi rakyat Terengganu. Aip, abaikan je la tragedi stadium runtuh tu..haha
Sewaktu azan sebelum berangkat

Antara saudara mara and jiran2 terdekat yang turut datang meraikan
Umi saya : Mak saya
Antara sanak saudara dan sahabat handai yang menghantar ahli keluarga dan kenalan masing2
dan saya =)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...