Sunday, June 12, 2011

Layan KL Gangster di hari Ahad..

Salam Semua..

Hari ahad korang buat ape? best kah? Hari ni aku keluar awal2 pagi bersama ngan en tersayang..Duk jauh2 ni, sesekali jumpa mesti kene hargai betul2..so, plannya nak gi tengok wayang..dia nak tengok X-Men..tapi aku nak tengok KL Gangster, sokong citer melayu la katekan..uhuk2..tak yah osom2, mesti la aku menang, so kitorang decide nak tengok KL Gangster kat Sunway Piramid..Tetiba plak dia teringat ade nak cari barang kat Mines, so kitorang gi je la tengok wayang kat sana..murah sket wayang nya..hehe..sampai2 around 11 lebih, 2 hall dah full..paling awal pukul 2.10pm..redahkan aje la..tak boleh lewat2 sangat sebab dia nak balik Segamat plak petang ni..

Breakfast di PaPa Rich..
Tak boleh dinafikan lah, citer Syamsul Sol..Sol..Sol ni memang ada aura dia tersendiri..tapi bagi aku yang ni yang terbaik la kot..lepas aku rasa tertipu dengan filem2 dia yang lepas. Mungkin sebelum ni, aku tengok citer arahan dia sebab orang duk canang2 citer tu best, last2 hampeh cam khurafat and Bohsia. Yang ni, aku tak dengar review sape2 pon, rasa nak tengok, then pergi je tengok..


Jalan citer boleh tahan, pelakon ada gaya plus hero nya Aaron Aziz kulit muka mulus super hot tu..Zizan memang penambah perasa la, lawak selamber jer..terbaik! Ending pon aku suka, buat jahat dibalas jahat..cuma Syamsul tak jadi sangat nak jadi gangster..mungkin sebab badan tak ketul2 kot..haha..lagipon, dah engkau tu pengarah, tak yah la jadi pelakon jugak abang Sol oi..Pastu asik muka sama je pelakon2 terbitan Skop ni..cari la muka baru plak..baru la fresh..Overall 4.3/5..bravo! Lepas citer habis, ada yang tepuk tangan and bersorak..sonok2! So, korang pergi la tengok..InsyAllah korang suka..kalau taste kite sama la..hehe


Lepas tengok wayang, kitorang gi makan kat Murni SS2 jap, then dia terus balik Segamat..berpisah lagi..sedey..nak tawen..Sob2..


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...