Monday, October 25, 2010

Open House MegaSeni..

Hai sume..Kali ni entry super berkurun la..eh, kenapa tak update tahun depan jer..heh! 26 hb september lepas, kami(aku, fati ngan yati) pergi open house MegaSeni..dalam bahasa melayunya rumah terbuka MegaSeni. Walaupun dianjurkan oleh sebuah company, tapi sebab majlis dibuat di rumah, so still dipanggil 'rumah terbuka'..hehe..intro kena berjela2 ye? Kali ni bertempat kat rumah second bos of MegaSeni kat Seberang Jaya. kalo nak diikutkan, kali ni masuk kali ke4 dah muka aku boleh ditengok di open house MegaSeni ni..tak serik dorang jemput aku kan..hehe

Seperti biasa, kalo 'open company' ni, kalo makanan tak meriah bagai tak de hari esok lagi untuk makan, memang tak sah la kan..tujuannya pilih yang berkenan, tapi aku..suma pon berkenan, maka semua pun aku makan..haha..Kitorang sampai dalam pukul 3.30pm kot (plus sesat2 sket)tapi nak balik around 5pm++, so korang bayangkan lah betapa rakusnya dan marathonnya kami nak rasa semua makanan yang terhidang..Antara menu hari tu ialah laksa penang, soto, ketupat nasi, rendang ayam, roti jala, satay ayam + daging, puding berkuah , buah2 and kueh2 raye..wah, bahagianya dunia kalau hari2 macam ni..=) Kesudahannya, pregnant la kami 2 bulan sorang..fuh!

Ha, senyap tak terkata dorang bila dapat makan..

Dah kenyang, harus lah peace siket..=B
Antara juadah yang membuatkan kami gembira!

Aktiviti semasa proses menghadam

Sebelum balik, kami singgah Jusco Perda..sila abaikan tudung yang dah betukar itu..





p/s: pandai reka alasan tak mau basoh periuk..hehe


..END..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...