Tuesday, October 5, 2010

I'm Back..

Assalamualaikum semua. setelah 8 bulan menyepi atau dalam erti kata lain tidak rajin nak update, sekarang saya datang balik. uisshh, 8 bulan tu. kalau perempuan pregnant, dah nak bersalin dah. punya lah tidak rajin.. huhu.Banyak benda yang berlaku sepanjang 8 bulan ni, so rasa cepat je masa berlalu. Kalau dulu saya penggangur terhormat, sekarang saya dah jadi pekerja..Kerja apa? kerja yang paling mulia dalam dunia iaitu G.U.R.U ataupun C.I.K.G.U mahupun P.E.N.D.I.D.I.K dan T.E.A.C.H.E.R dalam bahasa Inggerisnya. yalah2 saya bukan ambik kos pendidikan pon dulu. so, saya ni cikgu sandaran jer. Guru Sandaran Tidak Terlatih (GSTT). sejak 22 februari dulu, dah 2 sekolah dah mengajar. aip2, saya bukan kena buang keje sebab datang lambat..sekolah yang pertama tu buat rombakan, so terjadi lah lebihan guru, Jabatan tukar saya ke sekolah lain..

Sejak dah kerja and ada pendapatan sendiri ni, Alhadulillah semuanya bertambah baik. Bertambah baik dari segala segi dan petak. Walaupun belum berkerja dalam bidang yang sebenar, at least tak la buang masa. Family pon dah tak risau. Makcik sebelah umah pon dah tak boleh nak mengumpat.. haha padan muka! Kerja kat sekolah pon tak banyak sangat and student2 pon setakat ni masih terkawal..

Ok2, nati saya update lagi and citer panjang lebar..Insyaallah dah rajin ni, sebab sekarang fati pon dah ada blog jugak..malam2 update sekali..aloloh, suuwiiiiiitnye..hehe

1 comment:

  1. oooooiiiiiit, aku tembak mung ngan pistol air nanti..cheesecake betol;p haha..
    mane perkembangan artis?mane teka teki?
    mane semuanya itu..
    kita tunggu~~
    p/s:saye budak baru belajar, kalau salah tolong belanja;D

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...